انرژی برای زندگی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است، و برای انتقال و توزیع آن در دنیای امروز به کابل‌های پیشرفته نیاز است.

شرکت سیم و کابل کوثر سپاهان یکی از تولیدکنندگان باسابقه در ایران است که طیف گسترده‌ای از کابل‌های برق را با تأییدیه‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد. این شرکت بیش از ده سال سابقه در تولید کابل دارد و در شهرک صنعتی استان اصفهان واقع شده است.

 شرکت سیم و کابل کوثر سپاهان در تلاش است تا نیاز به کابل‌های باکیفیت را در بازارهای داخلی را با تولیدات خود برطرف کند. کابل‌های این شرکت نه‌تنها بادوام و قابل اعتماد بوده بلکه برای مشتری نیز مقرون‌به‌صرفه هستند.

این شرکت دارای مجوز از اداره صنایع و معادن، اداره کل استاندارد استان اصفهان و گواهینامه‌های ثبت اختراع، ثبت علامت و سایر گواهینامه‌های ملی است.

مجموعه کاملی از تجهیزات تست پیشرفته در این شرکت تضمین می‌کند که هر پیوند از مواد خام تا محصولات کامل به طور مؤثر کنترل شود. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به کابل آلومینیوم ، کابل آلومینیومی زمینی و کابل مسی اشاره کرد. در تمامی محصولات تولیدی این کارخانه از مس استفاده شده است. مس استفاده شده در این کابل‌ها نزدیک به 100 درصد خلوص دارد و به رنگ طلایی است.

در حالت کلی برای مصارف الکتریکی فلز مس بهترین انتخاب است، چرا که این فلز مقاومت کم و ضریب رسانایی و گرمایی بالایی دارد، همین امر موجب می‌شود که مصرف انرژی آن نسبت به سایر فلزات کمتر باشد. همچنین استفاده از این فلز مقرون‌به‌صرفه بوده و یکی از ایمن‌ترین فلزات برای استفاده در کابل‌ها و ابزارهای انتقال برق است.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان جهت سفارش هر یک از محصولات با همکاران ما در فروشگاه پاسارگاد نوین در تماس باشید.

سوالی دارید؟

کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند