سیم و کابل پیشرو رفسنجان یکی از کارخانه‌های معتبر در زمینه تهیه و تولید انواع سیم و کابل است. این کارخانه در استان کرمان قرار دارد و ظرفیت تولیدی این کارخانه به 15 هزار تن می‌رسد. این کارخانه انواع سیم و کابل مسی و کابل آلومینیوم را با سایز‌های مختلف تهیه و تولید می‌کند. این شرکت از سال 1370 فعالیت خود را آغاز نمود و با نیروهای متخصص و با تجربه جدیدترین و با کیفیت‌ترین انواع سیم و کابل را تولید نموده است. 

 

 این برند در سالن‌های آزمایشگاه بزرگ محصولات خود را تست و مورد بررسی قرار می‌دهد. لذا در طی سال‌های مختلف توانست فعالیت‌های خود را گسترش داده و تندیس‌های مختلف دریافت نماید. برند پیشرو از جمله محصوب‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات در حوزه برق محسوب می‌شود. این برند محصولات مختلفی ارائه می‌کند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

محصولات سیم و کابل پیشرو رفسنجان

سیم و کابل پیشرو رفسنجان دارای محصولات متنوعی است. از نظر معیار‌های مختلف محصولات دارای تقسیم بندی هستند:

  • از نظر جنس‌هادی: محصولات پیشرو رفسنجان از نظر جنس‌هادی به سه دسته: سیم و کابل با‌ هادی مسی، سیم و کابل با‌ هادی آلومینیومی‌ و سیم‌وکابل با‌ هادی فولادی و آلیاژ‌های ترکیبی تقسیم می‌شود.
  • از نظر جنس روکش: سیم و کابل آلومینیومی‌ پیشرو رفسنجان از نظر جنس روکش به دسته‌هایی مانند: روکش پی وی سی، روکش پلی اتیلن، روکش نسوز و غیره تقسیم می‌شود.
  • از نظر ابعاد و سطح مقطع: سیم و کابل پیشرو رفسنجان از نظر ابعاد و اندازه و سطح مقطع به دسته‌هایی مانند: تک رشته، دو رشته، سه رشته، پنج رشته و غیره تقسیم می‌شود. این سیم و کابل دارای ابعاد 1 تا 200 میلی متر مربع هستند.
  • از نظر کاربرد: سیم و کابل پیشرو رفسنجان از نظر کاربرد به دسته‌هایی مانند: سیم و کابل ابزار دقیق، سیم و کابل افشان، سیم و کابل مفتول، سیم و کابل ارتینگ، سیم و کابل دفنی و سیم و کابل هوایی تقسیم می‌شوند.

به طور کلی از انواع محصولات سیم و کابل رفسنجان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

سوالی دارید؟

کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند

وجه تمایز محصولات این برند با سایر برند‌ها

وجه تمایز محصولات این برند با سایر برندها، شامل موارد زیر است:

  • ابعاد و اندازه: ابعاد و اندازه محصولات سیم و کابل پیشرو رفسنجان دارای تنوع بالا در ابعاد و اندازه سیم و کابل است. با توجه به اینکه امکان سفارشی سازی محصولات وجود دارد؛ به راحتی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با ویژگی‌های مد نظرتان سفارش بدهید تا ساخته بشود. ابعاد و اندازه سیم و کابل رفسنجان با توجه به استاندارد‌های ملی و بین المللی تهیه و تولید می‌شود. 
  •  
  • قیمت مناسب: برند سیم و کابل پیشرو رفسنجان قیمت و هزینه مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. همچنین هر نوع سیم و کابل دارای قیمت متنوعی می‌باشد و دارای مدل‌های مختلف با ویژگی‌های خاص هستند.
  •  
  • کیفیت بالا: پیشرو رفسنجان؛ محصولات خود را از مواد با کیفیت و درجه 1 تهیه و تولید می‌کند. لذا هر محصول دارای مواد مرغوب و کیفیت بالایی است و به همین دلیل این محصولات با دوام هستند و تا مدت زیادی عمر می‌کنند. به سادگی پاره نمی‌شوند و دچار سایش و خرابی نمی‌شوند.
  • استاندارد: پیشرو رفسنجان مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تهیه و تولید شده اند و بدون خرابی و سایش هستند. این سیم و کابل از مس و آلومینیوم خالص تهیه شده است.
  •  

 برای تهیه و خرید انواع محصولات پیشرو رفسنجان سعی کنید از طریق نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنید. فروشگاه پاسارگاد نوین یکی از معتبرترین نمایندگی‌های سیم و کابل پیشرو رفسنجان در لاله زار تهران است و شما می‌توانید این محصولات را با قیمت مناسب تهیه و خریداری کنید. ما در فروشگاه پاسارگاد نوین قیمت مناسب و بروز برای محصولات ارائه می‌دهیم. برای استعلام و دریافت لیست قیمت به روز این محصولات از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در فروشگاه تماس باشید.